Flormar Siyah Dipliner

/
2 Comments

Merhabalar :)

Bu güzel günde size sıklıkla kullandığım başka bir üründen bahsedeceğim. Flormar Dipliner.


Eyeliner kullanmayı pek beceremeyen biri olarak sürekli diplinerlara yöneliyorum. Bundan önce Beyu ve Golden Rose'un diplinerlarını kullanmıştım. Flormar'ın elimdeki diplinerı bitmek üzere hatta yenisini de almış durumdayım.


Bu bendeki artık baya azaldı, bitmek üzere. Hatta ucu da hafif deforme olmaya başladı. Fakat genel olarak sevdiğim bir eyeliner. Fakat elimdekileri bitirince başka bir eyelinera geçeceğim büyük ihtimalle. Kafamda elimdeki makyaj malzemelerini yenileme düşüncesi uzun zamandan beri var.

Bir kozmetik diyetine bende başlayabilirim diye düşünüyorum ama almak istediğim o kadar çok ürün, denemek istediğim o kadar çok marka var ki nasıl yapacağım hiç bir fikrim de yok :(


Neyse dönelim konumuza :) Aslında bu dipliner hızlı kuruyan ve de yeterince siyah bir dipliner. Bu iki özelliği beni cezbeden tarafı oldu. Açıkçası Beyu'yu kullandıktan sonra aralarında çok da büyük bir fark görmedim. O yüzden iyi yaptığımı düşünüyorum bu diplinerı almakla :)


Bu da flaşda rengin görünümü. Fiyatına göre gayet iyi performans veren bir ürün bence. Siyahlığı, hızlı kuruması tercih sebepleri, ürün içerisinde kuruma yapmadı hala ilk günkü gibi duruyor. Tek kötü yön olarak, ürünü kullandıkça fırçanın ucu yavaş yavaş deforme olmaya başlıyor. Bu da göz kemiğinize doğru kuyruk çekerken sizi hem zorluyor hem de kuyruğun şeklini bozuyor.

Fakat fiyat kalite açısından gayet güzel bir ürün. Tavsiye ederim. Bu arada bazen Flormar standların da bazen başka ara küçük mağazalarda Flormar'ın eski kaplı ürünlerini çok ucuza ve ya başka markaların ürünlerini görüyorum. Bu tür ürünleri alırken dikkatli olun çünkü bir kaç blokta normalde memnun olunan ve de küçük her şeyi satan mağazalardan aldıkları aynı üründen hiç memnun kalmadıklarını gördüm.

Ürünleri kendi mağazasından ve de yeni tarihli, son kullanma tarihi yaklaşmamış ürünler olarak almaya dikkat edin. Böylece memnun kalmama olasılığınız son derece azalır :)

Sizin favori Flormar ürününüz hangisi?

Sevgilerle :)







You may also like

2 yorum:

  1. Bu ürünü görünce anneciğim gelir aklıma :) İstanbul'da yaşadığımdan sık sık göremiyorum çok özledim...
    Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilirim o duyguyu canım, bende ailemden uzakta yaşıyorum :( hatta başka ülke de o yüzden çok sık göremiyorum malesef :(

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou