Yeni Alışverişlerim

/
6 Comments
Bu aralar yeni bir sürü alışveriş yapmama rağmen sizinle paylaşma olanağım olmadı malesef :( Zaten şu aralar çok yoğunum yoğunluğum bir bitsin bloğuma daha fazla zaman ayıracağım..



Bunlar bugün koleksiyonuma kattıklarım :) Bu aralar tırnak süsleme konusuna inanılmaz ilgim arttı. Dediğim gibi saç ve tırnak konusunda, makyaj cilt bakımı konusunda olduğum kadar iyi değildim o yüzden şimdilik kendimi bu konularda geliştirmeye çalışıyorum :)




Göz altı için hiç bir şeyim yoktu. Ondan bende Balea Göz Altı roll on'u ama aklım feci halde Q10 lisin de kaldı bir daha ki sefere onu alacağım mutlaka :)


Ve bu güzel üründe kendisi ebay'den ilk siparişim olmaktadır. Aslında bu istediğim ürün değildi bir hata olmuş  bu gönderilmiş fakat bunu kullanmaya karar verdim. Bu da üç aşağı beş yukarı aynı ürün :) Ürün 50gr küçük biraz ama o kadar ufak bir parçası bile tüm yüzü temizlemeye yetiyor ki baya bir süre bu ürünü kullanacak gibiyim :)

Size de kullandıkça yorumlarımı bildireceğim :)

Sevgilerle :)



You may also like

6 yorum:

  1. oo güle güle kullan hepsi hakkında yorumalarını bekliyorum
    kelebeketkisi39.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok sağol, teşekkür ederim :) Ponds u kullandım bile ilk görüşüm gayet güzel olduğunu yönünde ama etkisini zamanla göreceğim. Ojeleri açamadım bu arada :( gücüm yetmedi sanırım :D

    YanıtlaSil
  3. peki nereden bulacağız ponds u ürünleri nerelerden aldığınıda yazarsan sevinirim canım
    kelebeketkisi39.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. canım ebay den online aldım, megaquality adlı satıcıdan aldım. hatta bana yanlış ürün gönderdikleri için bütün parayı geri iade ettiler.. fiyatı 5 dolar gibi bişey. ama toplu iğne başından küçük bir parça bile bütün yüze hatta boynuna kadar yetiyor.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok çokkk güzeller,güle güle kullann:)

    YanıtlaSil
  6. cok tesekkur ederim :) sagolun :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou