Beyu Trio Eye Shadow

/
4 Comments

Merhabalar;

Yine uzun zamandır kullandığım bir farla daha karşınızdayım :) Hep yazdım yine yazıyorum ben tekli far kullanmayı pek sevmem.. Çoklu farlar, far paletleri hep vazgeçilmezim olmuştur, ve de zayıf noktam :)


Bu çok sevgili farımda toprak tonlarında 50'li numaralı bir üçlü far. Malesef numarası silinmiş.


Aslında benim Beyu ile tanışmam dipliner ile oldu. Standdaki kadın indirim olduğunu çok da güzel bir ürün olduğunu ve pişman olmayacağımı söylemişti. Aynen de dediği gibi oldu.. Lip glossları, farı ve far bazıyla alışverişlerim devam etti.


Renklerin flaşsız fotosu. En açı rengi en çok kullandığım rengi, orta kahvesi günlük makyajlara özellikle kışın buğu katmak için çok uygun. Koyu kahvesi de gece makyajlarına birebir.


Bu da flaşlı foto. Renkler çok doğal ve canlı duruyor. Simsiz, mat bir yapısı var. Kullanımı kolay her şeyden öte. Hele de benim gibi sık sık şehir değiştiren bir insan için.

Mesela şu anda yine şehir dışındayım, tatildeyim ve benim yanımda..

Sevgilerle :)






You may also like

4 yorum:

  1. Merhaba..blogunda gezmeyi özlemişim :) ben kahve far hastasıyım ve bunların rengi harika! Beyu markasını çok merak ettim ama almadım hiç.. Başka nelerini kullanıp memnun kaldın??

    YanıtlaSil
  2. Canım eyelinerını, ve de lipglosslarını kullandım ve çok memnun kaldım far bazı da fena değildi açıkçası. Özel günlerde ya da gece makyajında kullanıyorum far bazını da.. Genel olarak çok kaliteli bir marka fakat fiyatları bilmiyorum şu aralar. Beyu alışverişlerimi de hep indirimdeyken yapmıştım :)

    YanıtlaSil
  3. Ankara'da tuzlu biraz canım, indirimde hiç görmedim :) tavsiyen için teşekkürler,listeye eklendi :)

    YanıtlaSil
  4. aaa anladım canım. Ne kadar kötü iyi ürünleri var halbuki, kapları dışı falanda çok güzel :) Ama renk olarak hep istediği renklere sahip bir marka.. :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

About

bana ulaşabilirsiniz

minikbeyazkedim@gmail.com

Link list

act like a lady (1) aksesuar (3) alışveriş (9) alix avien (5) allık (9) alverde (1) anew (1) astor (2) avon (8) balea (2) bb krem (10) bebe yağı (1) bershka (1) beyu (2) bourjois (2) bronzer (1) burt's bees (1) Calvin Klein (1) carmina (1) cecile (3) claire's (1) cosmetic plant (2) çay (6) dalan (1) delia (1) dirty works (2) doğal tarifler (4) dudak kalemi (5) duş jeli (1) ecotools (1) el kremi (4) Elizabeth Arden (1) elmiplant (2) emily (1) essence (9) essie (1) eyeliner (9) far (24) far bazı (2) farmec (1) felce azzurra (1) flormar (13) flower power (1) fruttini (1) gliss (1) golden rose (14) good things (1) göz kalemi (3) göz maskesi (1) günlük makyaj örneği (7) herbagen (1) holika holika (3) jonhsons baby (1) kajal (2) kapatıcı (3) kaş paleti (1) kirpik boyası (1) l'occitane (1) lionesse (2) lip balm (4) lipton (1) losyon (1) makyaj bazı (1) makyaj fırçaları (1) makyaj hileleri (2) maskara (3) maske (8) max factor (2) maybelline (7) mayra (1) mil mil (1) miss sporty (4) missha (2) mua (7) nascita (2) nivea (2) nyc (2) oje (13) oriflame (10) otacı (1) pastel (1) peeling (2) ponds (1) pure beauty (3) Q4U (1) rimmel (8) Ruj (25) s-he (1) sabun (1) saç bakımı (6) saç kremi (2) saç maskesi (3) sally hansen (2) sephora (5) skin 79 (1) skin food (2) skin whitening (9) skinlite (2) solid (2) stila (1) syoss (2) şampuan (1) tırnak süsleme (1) tonymoly (1) vincent longo (1) vücut pudrası (1) whitening cream (5) yüz kremi (1) yüz masajı (1) yüz serumu (1) yüz temizleme jeli (6) Yves Rocher (3)

Ziyaretçi Sayısı

Labels

Bu Blogda Ara

Twitter'da da bulun beni :)

Free background from VintageMadeForYou